Wednesday, February 28, 2007

Δέν θα σου πώ

Τόν κοίταζε.
Μέ τά μεγάλα καφετιά της μάτια.
Εκείνος ψέλλιζε, χαμήλωνε τό κεφάλι.
Έκατσε δίπλα του, στόν καναπέ.
Έπαιζε μέ τόν αναπτήρα στά δάκτυλά της.
Φορούσε ένα μακρύ ριχτό κολητό μαύρο φόρεμα.
Τού είπε - Δέν θά σού πώ.
Κατάλαβε.
'Εφυγε τό αίμα από τό σώμα του.
Ανέβηκε σάν ατμός στό δωμάτιο.
Σηκώθηκε.
Τόν πήρε από τό χέρι.
Μέ τό μακρύ της μαύρο φόρεμα.
Τά λευκά της πόδια περπατούσαν
πήγαιναν
Τούς κοίταζε καί ήταν μαζί της μπροστά
πήγαιναν
Ανάμεσα σε δενδροστοιχίες
Στόν διάδρομο γιά τό ανατολικό δωμάτιο
Στό κρεββάτι
Μέ τα γαλάζια σκεπάσματα
Καί τό μπλέ τής νύχτας
Μέ τίς πιό πολλές σκιερές φωτιές
Που είχε δεί ποτέ
Ποτέ
Πόσο κοντά είναι αυτό τό ποτέ!

24 comments:

Anonymous said...

στίχοι beat, άμεσοι και γοητευτικοί!

Anonymous said...

Προτιμούσα την εποχή των ποιημάτων που δεν καταλάβαινα τι εννοείς. Γαμώτο.

Μ' ανατρίχιασες.

allmylife said...

δεν θα σου πω.

ladybug said...

Αρκεί να σε κοιτάζει. :)

Dawkinson said...

Σου τα'χει πει...
Και τα ξέρεις.
Κι είναι τέλειο.

Αλεπού said...

Πότε είναι το ποτέ;

Anonymous said...

allmylife said...
δεν θα σου πω.

1. Σταματήστε να με τρομάζετε, πατέρα άνθρωπο.
2. Βάλε το μέϊλ σου στο καινούργιο μπλογκ, δεν μπορώ να βρω πού το έχω.

allmylife said...

μπαμπάκη μας

eleniloukerienator@g.mail.com

δεν ξέρω να κάνω τίποτα στο καινούριο μπλογκ - τα λινκς μου τα βάζει λιγα λιγα η κροτούλα...


γιατί σε τρομάξαμε;

Leon / σουταχαπει said...

ρο:
Το ακούσατε ;)


mpampakis
Είμαι σε καλό δρόμο τότε αγαπητέ!


allmylife
το ξέρω.


ladybag
με κοιτάζει!


dawkinson
ναι.
ναι.
ευχαριστώ παρα πολύ.


αλεπού
ποτέ!


mpampakis
με συγκίνησες!

Αλητισσα said...

Μαυρο φορεμα και λευκα ποδια..
Εδω μυριζει ερωτα..

stefy said...

Εκείνος ψέλλιζε, χαμήλωνε τό κεφάλι..
Τι άλλο να κάνει.
:))

Λούκι said...

Έλα μου ντε, πόσο κοντά είναι;
Αλλά μήπως αυτό το ρημάδι το "ποτέ" μας βολεύει ως συμπεριφορά, κατάσταση, στάση ή αντίσταση;
Άσε, δάσκαλε σήμερα δεν έχω κέφια και ότι θέλω λέω!
Καλημέρα

Leon / σουταχαπει said...

αλήτισσα:
αυτό ακριβώς είναι!

stefy:
γιατί παιδί μου ,όλοι έτσι κάνουν?

λούκι:
καλησπέρα,όλα θα φτιάξουν!:))

Фе́ммe скатале said...

Ανατολικό δωμάτιο...πάντα όλα εκεί. Ποιός θα μου το εξηγήσει;

Кроткая said...

Χρυσόψαρο, είσαι απίστευτα υπέροχο.
Σου αξίζουν τα καλά που σου συμβαίνουν, τα έχεις κερδίσει με το χρυσοψαρένιο σπαθί σου.

Να μην ήσουν και τόσο καλόκαρδος, θα ήταν καλύτερα για σένα.

Σε φιλώ.
Μου λείπετε.

NinaC said...

εεε...χμμμμ... ριχτό ή κολλητό το μαύρο μακρύ φόρεμα? Αποφάσισε, ποιητή! :p

Leon / σουταχαπει said...

maria:
είμαι αναρμόδιος.

krotkaya:
Ευχαριστώ κροτούλα,

Σε φιλώ,καλημέρα!

doll:
Και ριχτό και κολλητό,
ΕΝΤΑΞΕΙ?

Фе́ммe скатале said...

Δε με λενε Μαρία :(

Anonymous said...

Γουάααου!!

Goudaki! said...

1.Πως φαίνεται οτι είμαι παιδί της μάνας μου...το ίδιο πράγμα σκέφτηκα κι εγώ!!! Χαχα!

2.Για αυτό που είπε η Στέφυ, έχω να πω οτι όταν σου λένε μ******ς και περιμένουν να τις πιστέψεις αυτό κάνουν!

3.Πολύ όμορφο το ποίημα αν και δεν είμαι απόλυτα σίγουρη τι εννοείς πάλι. Ααααααχ...αυτό έχω να πω μόνο!!! Φιλιά!

allmylife said...

θα σου πω



(γκουδάκι μου)

Anonymous said...

www.arelis.gr
περιεχει την ποιητικη συνθεση εκθεση ορθοδρομης αναδρομιας και το ερωτονομικον που διχασε την ελληνικη κοινη γνωμη με το σεξουαλικο του περιεχομενο

Anonymous said...

Although I do not understand the language I believe you to have a beautifully design site with great graphics.

Anonymous said...

i used google translate to understand the language very nice
http://picxy.blogspot.com

add me to your site as friend blog