Friday, February 02, 2007

MΩΒ ΘΑΛΑΣΣΑ


Άπλωσε τη χαρά πάνω στα δίχτυα
πλεγμένα με τα μαλλιά της ,
βυθίστηκε στις Κυκλάδες ακουμπώντας
όλη την ελαφράδα του κορμιού της
αντήλιο για τις παρθενογόνες μέδουσες
και τα κοχύλια
τα στρείδια αγκαλιά με τα μαργαριτάρια.
Ένοιωσε κυμματιστά ατελείωτα να κατακλύζεται ,
να γεμίζει , να βυθίζεται
γυρεύοντας να ανασάνει.
Κύμματα με αέναες καμπύλες ,
πράσινα και βαθυγάλαζα
και τα μάτια εκστατικά στην κορυφή τους ,
αναμένοντας ότι επόθησαν.
Φευγαλέες στιγμές μέσα σε πορτοκαλί ,
το όνομά σου απροσδιόριστο πραγματικά.
Απόγευμα
σαν να γέμισε μιά φωτογραφία
από το σπίτι της γιαγιάς ,
γλυκό κεράσι για όλους τράταρε.

28 comments:

Αλητισσα said...

Μου αρεσε πολυ..
Την καλημερα μου..

Leon / σουταχαπει said...

Ευχαριστώ πολύ,
την καλημέρα μου επίσης,
θα σε επισκεφτώ και εγώ!

Anonymous said...

Πολύ γλυκό και ερωτικό!
Μου άρεσε επίσης πολύ!

o kairos said...

Σαν γλυκο κερασι.

allmylife said...

και στην απλότητά σου λάμπεις Λιοντάρι μου - μην την φοβάσαι...

Ντεφι said...

χαρτί με τις λέξεις των Κυκλάδων
το δίπλωσα,
μια
δυο
τρεις
τέσσερις

χάρτινο καραβάκι
παιδικό
αληθινό

αβύθιστο

να πλεύσει για Αιγαίο

αυτό το Ελληνικό ταξίδι που ξεκίνησες
αυτό που θα' θέλα να πάω
τώρα μέσ' τον χειμώνα.

πόσο πολύ προνόησες βγάζοντας ανοιχτό εισιτήριο

φιλί, κύριε Ποιητά

Leon / σουταχαπει said...

σε ευχαριστώ πολύ πππ :)

Leon / σουταχαπει said...

kairos
όλη μου η ζωή μαζί της Καιρέ...

Leon / σουταχαπει said...

Δεν την φοβάμαι πιά Ελένη :)

ντέφι
Εσύ η ποήτρια!
Ευχαριστώ.

Кроткая said...

μια χαρά σας βρίσκω, μια χαρά!

Ντεφι said...

εεε τώρα υπερβάλουμε κάργα!

η μόνη εκδοχή ποιήσης που με αφορά είναι όταν ποιώ πειστικά και πολλάκις την νήσσα...

φιλί κι ευχαριστίες

Λούκι said...

Θα ήθελα ταπεινά να καταθέσω μια παραγγελιά!
Κάτι και για το Ιόνιο, εκεί να δεις χρώματα κ αρώματα!

Καλησπέρα

Αλεπού said...

Πολύ αισθαντικό!

Goudaki! said...

:-) Απ'αυτό το γλυκό κεράσι θέλω κι εγώ!!! Πολύ όμορφο Leon!

Leon / σουταχαπει said...

κροτούλα
Ευχαριστώ πολύ :)

ντέφι
Να είστε σίγουρη πως όχι.

λούκι
Στην διάθεσή σας κυρία μου.

Leon / σουταχαπει said...

Αλεπού
Σας ευχαριστώ πολύ!

Γκουδάκι
Από αυτό το γλυκό, ξέρω πως μπορείς να έχεις όσο θέλεις :)

o kairos said...

Σου χω αφησει ενα δωρο ψυχης στο ναο μας.Με αγαπη.

Leon / σουταχαπει said...

O kairos:
Μας συγκινήσατε..Με τον Sofogreg αναρωτιόμαστε αν συμφωνείτε να το ανεβάσουμε.Ειναι μια ιστορία που είχε φτάσει ως μύθος μέχρι τις μέρες μου ...Είναι μικρός ο κόσμος τελικά!

Alkyoni said...

απλά κι εδώ μια καλημέρα....
οτιδήποτε άλλο θα ταν περιτό

Anonymous said...

Μέσα σε μερικές αράδες "κλείνεις" όλες τις αισθήσεις!Πόσο όμορφο είναι αυτό...
Τις καλησπέρες μου;)

o kairos said...

Νομιζω οτι θα ηθελα να το ανεβασετε.Αν δεν σας χαλαει την πιατσα.Για να ξερουν οι νεωτεροι.

o kairos said...

Εσεις με συγκινειτε.

Leon / σουταχαπει said...

Αλκυόνη
Είναι παραπάνω από αρκετή.
Καλημέρα.

Εβελίνα
Πόσο όμορφο,
είναι το σχόλιό σου!
Ευχαριστώ πολύ.
Καλημέρα.

o kairos
Σας ευχαριστώ!

Anonymous said...

Σας ανακάλυψα από την allmylife.
Σας ευχαριστώ για τις εικόνες από τις Κυκλάδες.
Μπορεί τώρα να ζω στο Ρέθυμνο αλλά οι Κυκλάδες είναι ο τόπος καταγωγής μου (και από τους δυο γονείς) και ο αγαπημένος τόπος καλοκαιρινών τρίμηνων διακοπών.

Εγώ μαζί με το γλυκό κεράσι θα ήθελα και ένα ποτό κίτρο.

Leon / σουταχαπει said...

η allmylife,
από την οποία με ανακαλύψατε είναι η απολύτως υπεύθυνη για τις εικόνες silver surfer.


Και για το "τρατάρισμα".

Anonymous said...

τόσο ελληνικό...
συγχαρητήρια.

Leon / σουταχαπει said...

ευχαριστώ πάρα πολύ Αλεξάνδρα.

Anonymous said...

Οσμίζομαι ευπρέπεια και πολιτισμό. Νάστε καλά!