Sunday, February 18, 2007

Δύο - τρία πράγματα που ξέρω γιά μένα

Από τις αγαπημένες μου ταινίες (σημειολογικά) είναι το

" Δύο τρία πράγματα που ξέρω γι' αυτήν" του Ζαν Λυκ Γκοντάρ.

Μου άρεσε πολύ ο τίτλος, το θέμα, η ουσία.

Αυτά που ξέρεις και αυτά που πρέπει να ξέρεις δεν είναι παραπάνω.

Δεν είναι καν τόσα.


Ανταποκρινόμενος λοιπόν στην πρόσκληση έχω να πω για μένα:

  • Είμαι πολύ εγωιστής και μονήρης. Δεν είμαι κοινωνικός. Όταν οι περισσότεροι ονειρεύονται σπίτι με κόσμο και μεγάλα τραπέζια, εγώ θα ήθελα ένα δωμάτιο σε ένα ξενοδοχείο.
  • Μου αρέσει το παιχνίδι. Δεν παίζω για πλάκα. Μ' ενδιαφέρει το παιχνίδι όταν υπάρχει ο κίνδυνος. Τότε με προκαλεί. Πάντα όταν μπορείς να το ελέγξεις με το μυαλό και τη διαίσθηση. Δεν μου αρέσουν καθόλου όσοι φυλάνε τον κώλο τους.
  • Ό,τι κάνω δυσκολεύομαι πολύ να το εκθέσω (είναι η πρώτη φορά που το κάνω).
  • Μου αρέσουν πολύ τα ζώα.
  • Ερωτεύεσαι μια φορά στη ζωή σου.

Με τη σειρά μου προσκαλώ:

Sofogreg

Sigmataf

O kairos

Παράξενος


27 comments:

Λούκι said...

Μάλιστα, μάλιστα...

Кроткая said...

εγωιστής; χαχαχα!!! α ρε Χρυσοψαρο, ας ήταν έτισ οι εγωιστές, σαν εσένα, τι καλά που θα ήταν...

Απολλώνια said...

Στο 2 συμφωνώ αλλά τρομάζω πιο εύκολα απ' οτι θα ήθελα...
Τα σέβη μου τα υπέβαλα;
Σας τα αφήνω λοιπόν!

(διαφωνώ και στο 5 αλλά το λέω σιγά, γιατί δεν μπορώ να τεκμηριώσω τη διαφωνία)

:)
Καλησπέρες!

Xνούδι said...

Βρε ποιητή, με συγκινείς, ακόμα και όταν γράφεις μινι βιογραφικά.
Σε φιλώ και το τραγούδι...

allmylife said...

αντρική έκθεση.

Leon / σουταχαπει said...

λούκι:
μάλιστα.

krotkaya:
Κροτ,σε διαβεβαιώ.

απολλώνια:
καλημέρα.

χνούδι:
ευχαριστώ,
τραγούδι - σημάδι.

allmylife:
γυναικείο βλέμμα!

Αλεπού said...

Τελικά, όλοι γράψανε σ' αυτήν την εξομολογητική πυραμίδα.
Το ότι αγαπάς τα ζώα, φανερώνει ευγενική ψυχή :)

Ντεφι said...

μου αρέσουν αυτά που ιχνογραφούν τα μολύβια σου, λέξεις και σκίτσα

Кроткая said...

επιμένω.

Leon / σουταχαπει said...

αλεπού:
ευχαριστώ.

ντέφι:
χαίρομαι:)

kpotkaya:
τόχεις αυτό.

NinaC said...

Εμείς που σας γνωρίζουμε ξέρουμε κι άλλα. Πως αγαπάτε βαθειά, π.χ.

Goudaki! said...

Καλημέρα! Νομίζω οτι αυτή είναι η καλύτερη πεντάδα που διάβασα στη μπλογκόσφαιρα...βέβαια θα συμφωνήσω κι εγώ με την Κροτ!

stefy said...

Ώστε έτσι,ε; Μμμμμμ, ούτε εμένα μου μοιάζετε για εγωιστής, συμφωνώ με την krot και το goudaki. 3-1, κερδίζουμε!!
:))

Фе́ммe скатале said...

Εμεις που δε σας γνωρίζουμε κρατάμε το 3

Leon / σουταχαπει said...

C.D.
και πως σας αγαπάω π.χ...


Γκουδάκι και Στέφυ
Έχω μεγάλη αδυναμία στην Κροτούλα
και σε εσάς τις δύο και δεν θα επιμείνω.
Παρ'όλα αυτά, σας παραπέμπω στην φίλη σας , να το επιβεβαιώσει :)



maria...
όπως νομίζετε.

Sigmataf said...

:)

Sigmataf said...

θα κρατήσω το 2

Leon / σουταχαπει said...

Γειά σου συμπαίκτη!:)

ladybug said...

Θα κρατήσω το τελευταίο :)

Anonymous said...

πω πω πω...και σε είχα για γυναίκα, καλά πως μπερδεύτικά... :(

πάντως στον Godard ταιριάζουμε

o kairos said...

Δεν παιζεις για πλακα.Παιζεις για ταφοπλακα.Των συμπαικτων.

bebelac said...

Μια φορά;;;; (αναφορά στο τελευταίο)

Leon / σουταχαπει said...

ladybag
Το εύχομαι ολόψυχα.



ρο
τι μου είπατε τώρα...
(θα το πω στη Λένα!)


kairos
Με κολακεύετε.


bebelac
μάλιστα!

Dawkinson said...

ΜΙΑ.

Leon / σουταχαπει said...

dawkinson:
μάλιστα.

Anonymous said...

την αλήθεια είπα

...δε λέω τίποτε άλλο όμως, διότι μπορεί να είσαι και τοιούτος ;)

allmylife said...

ρο

είναι ο σύζυγός μου :)))