Friday, February 23, 2007

το παράθυρο


Τή μιά τό έκανε κλειστό σέ κόκκινες πλακάτες αποχρώσεις.
Τήν άλλη μέ στυλό σέ ένα φύλλο τετραδίου.
Μισάνοιχτο.Τό παράθυρο πού κοίταζαν.Είχε ένα δέντρο απέξω.
Καί κουρτίνες πού τόν δυσκόλεψαν.Στήν απόδωση τών πτυχώσεων.
Στό τέλος τό βρήκε.
Ήταν τό παράθυρο από εκεί όπου.
Ξύλινο πολυκαιρισμένο μέ γαλλικά εξώφυλλα.
Από εκεί γλύστραγε τό φώς.
Μετά τό σκίτσο έβαλε τά χρώματα.
Κόκκινο,πορτοκαλί,πράσινο ,μώβ καί καφέ
καί λαδί και κίτρινο από εκεί καί αλλού.
Τό ένα πάνω , τό άλλο δίπλα , στό πλάι καί ξανά.
Τό παράθυρό του.
Από εκεί όπου.

36 comments:

skarthali said...

...apo ekei opou eblepe oneira? xares i lipes? apo ekei opou borouse na tin dei?


poli mou arese! se kanei na fantazesai xiliades pragmata.

filia!

Αλεπού said...

Δική σου η ζωγραφιά;

Leon / σουταχαπει said...

skarthali:

χαίρομαι πολύ σκαρθαλάκι!


αλεπού:

Είναι ένα πολύ μικρό, πρόχειρο σκιτσάκι που είχα κάνει.
Χρόνια ζωγραφίζω παράθυρα.

ioeu said...

όλα τα χρώματα με κατέκλυσαν

από εκεί όπου...

τα σέβη μου.

Λούκι said...

Το χτίζουμε σιγά σιγά το σπίτι!
Όταν το τελειώσεις να μας καλέσεις για φαγητό!

Καλησπέρα

Αλητισσα said...

Η ψυχη του εβγαινε νυχτερινους περιπατους..
Καθοταν παρακατω στο παγκακι,
εκει κατω απ το φως αθορυβα
κι ακουγε τη νυχτα
να μαρτυραει τα μυστικα της..

Αυτο μου βγηκε..
Καλο βραδυ..

Кроткая said...

είσαι ένα γλυκύτατο Χρυσόψαρο! σματς!

allmylife said...

Σε "κάρφωσα" στην Αλεπού :)



από εδώ όπου.

stefy said...

Το δικό μου βλέπει σε θάλασσα....στην απόλυτη ελευθερία.
:))

kyriayf said...

παράθυρα...
εμμονή αγαπημένη...
δομικό στοιχείο ελευθερίας... όπου...
:)

flexxus said...

"Ζωγράφισες"πάλι ποιητά μου!!!Εμένα πάλι,γιατί κάθε που σε διαβάζω,νιώθω ότι το δικό μου είναι "απο έδώ όπου"?

Leon / σουταχαπει said...

ioeu:

ευχαριστώ,

και τα δικά μου.

λούκι:

έχετε παράπονο?

αλήτισσα:

Καλημέρα!

krotkaya:

φιλιά!

allmylife:

Απο πού?

:)

stefy:

Ωραία θέα stefy!

kyriaf:

Επιθυμίας,

τουλάχιστον!

Dawkinson said...

Πολύ μου αρέσει το πόμολο.

Απολλώνια said...

Μπορείτε παρακαλώ να μου δώσετε διαστάσεις για τα ανοίγματα γιατί δεν ανοίγει το αρχείο para8irο.dwg;

χεχε!
(μου έδωσες να φτιάξω μια όμορφη εικόνα, ευχαριστώ!)

Καλημέρα!

Λούκι said...

Δάσκαλε,
Πρέπει να δηλώσω δημόσια πως δεν έχω κανένα παράπονο.
Απλά, μπαίνω στη λίστα αναμονής για το καινούργιο σπίτι

candy's τετραδιάκι said...

Ωραιο κομματι :)

Leon / σουταχαπει said...

dawkinson:
Πολύ ωραίο το μαντώ!:)

απολλώνια:
καλησπέρα.

λούκι:
φιλιά.

candy:
ευχαριστώ.

Sofogreg said...

Παρεπιπτόντως, η dawkinson έκανε το ίδιο σχόλιο που έκανε και η allmylife όταν πρωτοείδε τον πίνακά σου!

NinaC said...

Φιλί

Anonymous said...

Στο χτυπάω κάθε βράδυ
πετάω δίευρα σωρό
μα απάντηση καμία
και γυρίζω στο ποτό

Πότε θα μου το ανοίξεις
να σε δω να ξεπροβάλλεις;
Της ματιάς σου ο χαμάλης
άλλο πια δεν το μπορώ

Κι’ αν δεν θες να βγεις η ίδια
βγάλε και την αδερφή σου
έχετε κοινά γονίδια
θα μου φέρει στη μορφή σου.

Leon / σουταχαπει said...

Φωνάζω στήν allmylife:
- ο Pascal μούγραψε και μένα ποίημα!

.....................
μάς έφτιαξες το κέφι!

Leon / σουταχαπει said...

sofogreg:
σωστό!

doll:
φιλιά!

Leon / σουταχαπει said...

flexxus:
ευχαριστώ!

Anonymous said...

"Από εκεί γλύστραγε τό φώς"

και έφτασε ως εμάς :)

Πολύ όμορφο!

Goudaki! said...

Μου αρέσει το από εκεί όπου...:-)

ladybug said...

Από εκεί όπου το έσκασε.

(Είναι πολύ ωραία που μπορεί ο καθένας να σκεφτεί ό,τι θέλει).

Кроткая said...

άλλαξε τα λινκς σου, αφηρημένε ποιητή. έχουμε γίνει όλοι πορσάτοι πλέον!

fish eye said...

oμορφα χρωματα εβαλε..ηξερε..!!

Alexandra said...

από κει όπου μπορούσε να ελπίζει ξανά.

o kairos said...

Αααααχ,φως.

Leon / σουταχαπει said...

serenity:
Καλημέρα φωτεινή serenity!

goudaki:
Χαίρομαι,φιλιά!

ladybug:
Όπως πετάνε οι πασχαλίτσες την άνοιξη!

krotkaya:
Ελα να μου τα αλλάξεις εσύ(μπας και σε δούμε και καθόλου).

με το φεγγάρι:
Ευχαριστώ,καλημέρα.

alexandra:
Να ξαναδεί τον κόσμο.-

o kairos:
Αναπνοές ζωής,
Καλημέρα φίλε μας!

Anonymous said...

Κι εγώ ζωγραφίζω παράθυρα...Κλειστά.Παραδόξως..γιατί μονίμως(εκτός κι αν έχει κρύο)τα 'εχω ανοιχτά..
Καλησπέρες*

Кроткая said...

πστ, ποιητή! υπομονή ως τις 5 απριλίου!

μήπως να τα άλλαζες νωρίτερα τα λινκάκια, όμως;

Sigmataf said...

Απο εκεί όπου....Τό παράθυρο πού κοίταζαν.Είχε ένα δέντρο απέξω.

Leon / σουταχαπει said...

evelina:
καλησπέρες
κοινοί τόποι-

krotkaya:
πστ..
ντάξει!

sigmataf:
πολύ ωραίο ,έτσι!

Anonymous said...

ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ

Ας’ τα παράθυρ’ ανοιχτά.
Μέσα κανείς δε θα ’δει.
Ο σκύλος έξω ας αλυχτά
μέσα τ' αηδόνι ας άδει.

Έξω σκοτάδια είναι πηχτά
κι εδώ το φως πλαντάζει'
μ’ ας’ τα παράθυρ’ ανοιχτά
κανείς δε μας κοιτάζει.

Οι άνθρωπ’ είναι βιαστικοί
και δεν τους μένει ώρα
ν’ αργοπορούν εδώ κι εκεί
με φώτα χρονοβόρα.

Άνοιξε διάπλατα λοιπόν.
Το σαρκοβόρο σμάρι
έξω ας βοά μαύρων γυπών'
ας λάμνουν μέσα γλάροι'

έργα έχουν άλλα, σοβαρά
οι άνθρωποι να πράξουν-
’σύχασε' ούτε μια φορά
εδώ δε θα κοιτάξουν.

Στο τέλος κάποιος κι αν δειλά
το βλέμμα εδώ γυρίσει
κι ό,τι να δει, ξέρεις καλά
πως δε θα εννοήσει.

---
Γιώργης Χολιαστός