Monday, January 08, 2007

STACCATO

Μία μικρή άρνηση,κόβεται ο χρόνος
staccato
πίνεις τό γάλα σου μπροστά σέ πρόβατα
πού χαμογελούν.
"Δέν τό πήρες εκείνο τό λεωφορείο".
Έπειτα κυματισμοί,αγκαλιασμένη μέ τό χρόνο
καί μαζί νά τόν διώχνεις.
Τό νερό ανάμεσα στά πόδια σου χαϊδεύοντας
από τούς αστραγάλους καί πάνω όλο ένα γαλάζιο.
Ο χαιρετισμός,τεντωμένη η παλάμη,
μέ τό κεντρικό οροπέδιο
πάνω στήν επιδερμίδα τής λίμνης.
Έμεινα εκεί μέ τό κεφάλι κλιμένο,
μεταμορφωμένος σέ θαλάσσιο μαλάκιο,
ταξιδεύοντας μέ απλωτές ανακούφισης,
γιά τήν Ανταρκτική.

18 comments:

Anonymous said...

ο "ρουφιάνος" σου, δείχνει κάποιον/α από τον Βύρωνα που μπαίνει 39888776555 φορές την ημέρα...:))))

Фе́ммe скатале said...

Ανταρκτικη;
γιατί;

Ντεφι said...

σπουδαία αρετή η ανακούφιση

κι οι απλτωτές στις θάλασσες έτι σπουδαιότερη εκγύμναση

όμως προτιμώ τους γυμνασμένους τετρακέφαλους...
είναι απόδειξη περηφάνιας και μαχητικότητας, επιμονής κι αξιοπρέπειας.

δείχνουν αυτόν που στη ζωή πατά στα δικά του τα πόδια...
σ' αυτά τα πόδια που στηρίζουν αυτό
που βρίσκεται λίγο πιο πάνω κι αριστερά...
την Καρδιά.

Leon / σουταχαπει said...

ντέφι:
Αρχίζω επειγόντως γυμναστική!!!
:))))

Кроткая said...

γειααααααα!!! :Ρ

Leon / σουταχαπει said...

krotkaya:
Είδες έχω δίκιο ,έχεις ωραία φωνή!!!

Кроткая said...

α, εσύ όντως την άκουσες!!! :ΡΡ

stefy said...

Σημαίνει κάτι το staccato;;

Ντεφι said...

εγώ έχω πληροφορίες άπό την προσωπική, κούκλα, 2μετρη και κατ' οίκον γυμνάστρια ότι στο είδος αυτής της γυμναστικής έχεις χρυσό των χρυσών...

βέβαια είναι κι η γυμνάστρια αλλά κι ο αθλητής...

Leon / σουταχαπει said...

ντέφι:
ότι και να πείς...,δέν κρύβεται άλλωστε :)))

Ντεφι said...

έτσι... έτσι

Anonymous said...

στακάττο

το πιο όμορφο...

στακάττο

ερωτικός ρυθμός...

Alkyoni said...

εκπληκτικό!
:)

Leon / σουταχαπει said...

stefi:
ρυθμός τής μουσικής,όπως αυτός τού τραγουδιού!
Αlkyoni:
Eυχαριστώ :)))

allmylife said...

από τα πολύ αγαπημένα μου
πολύ αγαπημένε μου!

Leon / σουταχαπει said...

allmylife:
Όλη μου η ζωή...

Goudaki! said...

Καλησπέρα! Κι εγώ είχα μια απορία για το στακάτο αλλά μου τη λύσατε! Μεταμορφωμένος σέ θαλάσσιο μαλάκιο;;; Τι εννοεί εδώ ο ποιητής; Έχουν κάποια συγκεκριμένη ιδιότητα τα μαλάκια την οποία αγνοώ;;; Φιλιά!

Leon / σουταχαπει said...

goudaki:
:))))