Wednesday, January 03, 2007

ΜΝΗΜΕΙΑ



Θέλω νά ρουφήξω τά πόδια σου
γεμάτα αλμυρή καί όξινη γεύση,
απομεινάρια πυρηνικής καταστροφής
ή γεωλογικών μεταβολών
σέ εκατομμύρια χρόνια.
Κόκκινοι κλίβανοι όρθιοι πού αχνίζουν,
πίσω από τά χείλια σου κρυμμένος
νιώθω σάν νά ερωτοτροπώ ανάσκελα
φιλώντας ασταμάτητα καί πνιχτά
ένα σταλακτίτη πού στέλνει κύματα
τήν αίσθηση μέσα μου.
Σέ κοιτάζω πίσω από ανοίγματα
- εσύ θά μπορούσες νά διακρίνεις τόν τρόπο -
ξύλινα καί μεταλλικά εμπόδια ορθώνονται
διασφαλίζοντας τήν γαλήνη
καί τήν αγάπη τής παρατήρησης.
Τώρα τά πράγματα πού ξέρω γιά σένα
κυλάνε βιαστικά καί ειρωνικά
να αποτεθούν μνημεία στήν εσωτερική μου χώρα
- τόσο καιρό αντιστέκομαι - .

22 comments:

Фе́ммe скатале said...

Θα θελα να διαβάζω αυτές τις γραμμές καλοκαίρι, νύχτα με αφόρητη ζέστη , με τον ανεμιστήρα στο φουλ και μερικά σταφύλια που θα μου χαλάνε τη γεύση του τσιγάρου. Εϊναι χειμώνας κι έχω μόνο ένα μανταρίνι δίπλα μου. Και πάλι οι λέξεις ταιριάζουν.

Leon / σουταχαπει said...

maria aduaneta:
Ευχαριστώ ,η εικόνα σου φτιάχνει ένα "χώρο" γύρω από τις λέξεις.

Фе́ммe скатале said...

Δικός σου είναι ο χώρος

Фе́ммe скатале said...

Σσσσσ ας κοιμηθούμε πριν ξημερώσει...Ξημερώνει εδώ..Και δε θέλω να με πιάσει στα πράσσα το φως

Ντεφι said...

Leon,

είναι σίγουρο ότι έχεις αγιοποιηθεί κι από την καθολική κι από την ορθόδοξη εκκλησία,

αφού μπορείς κι αντιστέκεσαι σε ΑΥΤΑ τα πόδια και ΑΥΤΑ τα χείλη...

καιρός όμως να τα γευτείς...

(Υ.Γ. υπέροχος λόγος, γεννών, όπως πάντα, υπέροχες εικόνες. από χθες έχω και την έμπνευση να τις ενθέσω)

Leon / σουταχαπει said...

ντέφι:
Έμαθα ότι είσαι κούκλα - όπως τό φανταζόμουν -,όσο για την έμπνευση δέν τη χρειαζόσουν για να γράψεις.
Κάθε φορά χαίρομαι τα κείμενά σου και σε παρακολουθώ να ιχνογραφείς εικόνες απο την δική σου πινακοθήκη!Ευχαριστώ :))

Ντεφι said...

Koκκίνησα.

ευχαριστώ εγώ,
τέτοια έμπνευση για την οποία κάνουμε λόγο, την έχει πάντα ανάγκη κανείς.

για την ίδια λέμε, αυτή που αν κι αυτονόητη ως παρούσα, καταλαβαίνεις τον ίσκιο της όταν φύγει και λιαταριστείς από τα υπεριώδη.

και την φαντασία σου την ευχαριστώ και τα μάτια της έμπνευσης, αν κι ως υποκειμενικά με παίνεψαν παραπάνω, επίσης τα ευχαριστώ.

allmylife said...

κι' εγώ αντιστέκομαι...
να μην χαλάσω την ωραία ατμόσφαιρα...


ντεφάκι - αγαπημένο μου δεν έχω δίκηο;;;;;;

Leon / σουταχαπει said...

allmylife:
:)))

fish eye said...

πολυ ομορφο..ετσι απλα..!!

allmylife said...

Λέων
:(((

stefy said...

Εμένα πάλι, απλά μου άρεσε, φτάνει;; Ήταν όμορφο!!

NinaC said...

Παιδιά, ανάψτε κανα φως... να οργανωθούμε!

:ppppppppppp

allmylife said...

Η Ντολλ μίλησε!!!!!

Leon / σουταχαπει said...

με το φεγγαρι αγκαλιά:
χαίρομαι που σου άρεσε!
allmylife:
γειά σου Ελένη :)))
stefy:
όχι απλώς φτάνει,περισεύει!
Ευχαριστώ πολύ Στέφη!
doll:
Περί φωτός:
Certes,l'artiste desire s'elever,...mais l'homme doit rester obscur.
PAUL CESANNE

allmylife said...

γειά σου Χάρη.

Λούκι said...

"Είχες δεμένα πίσω τα μαλλιά σου
και το αίμα σου ανέβαινε στον ήλιο
Η χούφτα δεν χώραγε στην καφτή άμμο
Κι εσύ καλοκαιριάτικη αμαρτία,
στέναζες κατά το νοτιά
Χωρίς να ξεστομίζεις λέξη,
τους έδινες ελπίδες"

Μπορείς να της χαρίσεις και αυτό, μάλλον το αξίζει!

Leon / σουταχαπει said...

λούκι:
Της το χαρίζω!Ευχαριστώ!

Goudaki! said...

Γεια! Τι έγινε; Chatroom το κάναμε εδώ μέσα; Γειά σου Χάρη! Γειά σου Ελένη! Ωραίο το ποίημα όπως πάντα! Πολύ περιμέναμε αλλά άξιζε η προσμονή! Φιλιά!

Leon / σουταχαπει said...

goudaki:
Δέν είναι λιγο αργά μικρό κοριτσι;
Φιλιά καί ύπνο!!!

Xνούδι said...

Τελικά τι είναι η ζωή;
Τρία γράμματα
Τα δυό πρώτα ρήμα-ζώ-
'Ετσι για να ξεγελιέσαι οτι κάτι κάνεις
Και στο τέλος ένας σύνδεσμος
Μια διάζευξη-
Να δίνει την εντύπωση
Ότι μπορείς να επιλέξεις...



.... κι αν φαίνεται άσχετο, δεν είναι...

Leon / σουταχαπει said...

Χνούδι:
Γειά σου χνουδάκι,καλώς την.
Καθόλου άσχετο,το ερώτημα έν όλω!